Mathieu0402 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 PRO Username: Do you have active membership?: No Your knowledge about PRO: Basic Knowledge What have you done before the problem was there? rien du tous What have you already tried to solve the problem? verifier mon ordi Description and Message salut est ce que ya des info sur le prochain patch? ou des gens on eu le meme soucis que moi ? j'ai encore ce probleme dés que je rentre dans le jeux sa freeze quelque seconde apres la lave juste a cote de la 7eme arene kantho devient noir puis je suis obliger de faire ctrl-esc pour pouvoir quitter le jeux Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathieu0402 Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 j'ai vu que des gens parlais du patch 0.93 est t-il sortis ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mapplle Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Bonjour, le patch 0.93 est bel et bien sorti, voici le lien pour le télécharger : https://pokemonrevolution.net/Downloads.php Do not contact staff members for private support. Share the question on the forums due to being of use to others. Please use proper forum. Unsolicited messages will be garbodored. Thanks. I still love you if you pm me PS: all staff that copied my signature are all fanboys ITS MY BIRTHDAY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts