Bagheerav Posted January 10 Share Posted January 10 (edited) Start Offer : 50k Min Bid : 10k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 50k Min Bid : 10k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 50k Min Bid : 10k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 50k Min Bid : 10k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 50k Min Bid : 10k Auction end 2 hours after first bid Edited January 11 by Bagheerav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostfencer Posted January 10 Share Posted January 10 start beedrill 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskeboyz Posted January 10 Share Posted January 10 start pinsir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memircea Posted January 10 Share Posted January 10 start elektrike, 100k pinsir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzipiel Posted January 10 Share Posted January 10 Pinsir 150k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pokecatcherdave Posted January 10 Share Posted January 10 start gastly 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 10 Author Share Posted January 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 10 Author Share Posted January 10 (edited) @Ghostfencer You won beedril @Memircea You won electrike @Ronaldo37110 You won pinsir Edited January 10 by Bagheerav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 10 Author Share Posted January 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts