Gralak21 Posted November 3 Share Posted November 3 Excadril Jolly Sand Force lvl 97, - start 50k min bid 20k insta N/A time 48hrs I accept payment methods: pokedollar, 450k coin capsule, 500k IV reroll ticket, 250k Nature reroll ticket. Excadril Jolly Sand Rush lvl 97, 31 atk - start 100k min bid 50k insta N/A time 48hrs I accept payment methods: pokedollar, 450k coin capsule, 500k IV reroll ticket, 250k Nature reroll ticket. Excadril Jolly Sand Rush lvl 97, 29 spd - start 150k min bid 75k insta N/A time 48hrs I accept payment methods: pokedollar, 450k coin capsule, 500k IV reroll ticket, 250k Nature reroll ticket. Name Gralak21 Discord Eloma0561 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totorosso Posted November 3 Share Posted November 3 Start on the 2nd one (100k) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 4 Author Share Posted November 4 update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samaygupta Posted November 4 Share Posted November 4 Start first 50k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 5 Author Share Posted November 5 Start in 150k for Zynodex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 5 Author Share Posted November 5 Totorosso 1 hr left Excadril jolly 31 atk 100k at moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 5 Author Share Posted November 5 5min left Excadril Jolly 31 atk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 5 Author Share Posted November 5 finalize the auction, congratulations Totorosso you win 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 5 Author Share Posted November 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gralak21 Posted November 6 Author Share Posted November 6 update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts