Vxshaders Posted November 10 Share Posted November 10 (edited) Duration: 72h after first bid, 15min rule applies Start price 200k Min Raise: 100k No insta CC Accepted, 1CC = 420k Can offer both here or in-game Silver players are welcome to bid but must be prepared to transfer if you win Edited November 13 by Vxshaders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tesserax Posted November 10 Share Posted November 10 Start 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 10 Author Share Posted November 10 (edited) Auction started and ends 17:00 UTC Wednesday assuming no 15min rule necessary Edited November 10 by Vxshaders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 10 Author Share Posted November 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 11 Author Share Posted November 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 12 Author Share Posted November 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 13 Author Share Posted November 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 13 Author Share Posted November 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vxshaders Posted November 13 Author Share Posted November 13 14 minutes ago, Vxshaders said: Auction over, gz to winner ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts