Jump to content

Recommended Posts

Bonjours je peux me connecter seulement sûre le server gold et repartir à zéro.. Et impossible de me connecter sûre le Silver.. Cela me convient pas sachant que sûre le server bleu j'avais plus de 100h de jeux j'espère que m'a situation va évoluer car je ne recommencerai jamais à zéro merci dans m'attend d'une réponse

Link to comment
https://pokemonrevolution.net/forum/topic/90340-mon-compte-bug/
Share on other sites

Bonjours je peux me connecter seulement sûre le server gold et repartir à zéro.. Et impossible de me connecter sûre le Silver.. Cela me convient pas sachant que sûre le server bleu j'avais plus de 100h de jeux j'espère que m'a situation va évoluer car je ne recommencerai jamais à zéro merci dans m'attend d'une réponse

 

Hello,

Blue server has been merged with Red Server. Do not worry, your progress is not lost; all you need to do is go to the Dashboard and merge your accounts. In order to know how to do this, please read the Server Merge FAQ. In there you will find all the information on how the merge works.

In case you get the "invalid password or username" message after merging, please change your password and make sure your password is alphanumerical.

Have fun on the new Silver server,

 

Have a nice day!

- Locked -

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...