Jump to content

Recommended Posts

En fait, je voulais entrer dans la grotte d’origine mais j’avais un écran de chargement et un retour à l’écran de connexion. Lorsque je me reconnecte, j’ai un écran de chargement jusqu’à ce que ma connexion soit perdue.

 

 

 

 

Après avoir passé mon dernier badge sur Hoeen, je voulais y retourner, hum eau tombée dans la grotte, je vais prendre mes pokémons (pokémons kanto et Johto) les plus forts pour The Hoeen Elite 4 célèbre grotte, une fois entrée, j'avais un écran de chargement et un retour à l'écran d'accueil avec une perte de connexion, j'ai dû attendre plusieurs minutes avant de pouvoir me reconnecter dans la grotte. Ici vous savez tous. Merci au modérateur "Caged" du serveur Silver, qui m'a envoyé ici.

 

Désolé si la traduction est mauvaise mais j'utilise google trad : :PiplupCry::

 

 

 

 

 

In fact, I wanted to enter the original cave but I had a loading screen and a return to the login screen. When I reconnect, I have a loading screen until my connection is lost.

 

 

After spending my last badge on Hoeen, I wanted to go back, hum water fell in the cave, I'll take my pokémons (pokémons kanto and Johto) the strongest for The Hoeen Elite 4 famous cave, once entered, I had a loading screen and a return to the home screen with a loss of connection, I had to wait several minutes before being able to reconnect in the cave. Here you all know. Thanks to the moderator "Caged" of the Silver server, who sent me here.

 

 

Sorry if the translation is bad but I use google trad :PiplupCry:

Link to comment
https://pokemonrevolution.net/forum/topic/130728-bug-cave-origin/
Share on other sites

  • Administrator

En fait, je voulais entrer dans la grotte d’origine mais j’avais un écran de chargement et un retour à l’écran de connexion. Lorsque je me reconnecte, j’ai un écran de chargement jusqu’à ce que ma connexion soit perdue.

 

 

 

 

Après avoir passé mon dernier badge sur Hoeen, je voulais y retourner, hum eau tombée dans la grotte, je vais prendre mes pokémons (pokémons kanto et Johto) les plus forts pour The Hoeen Elite 4 célèbre grotte, une fois entrée, j'avais un écran de chargement et un retour à l'écran d'accueil avec une perte de connexion, j'ai dû attendre plusieurs minutes avant de pouvoir me reconnecter dans la grotte. Ici vous savez tous. Merci au modérateur "Caged" du serveur Silver, qui m'a envoyé ici.

 

Désolé si la traduction est mauvaise mais j'utilise google trad : :PiplupCry::

 

 

 

 

 

In fact, I wanted to enter the original cave but I had a loading screen and a return to the login screen. When I reconnect, I have a loading screen until my connection is lost.

 

 

After spending my last badge on Hoeen, I wanted to go back, hum water fell in the cave, I'll take my pokémons (pokémons kanto and Johto) the strongest for The Hoeen Elite 4 famous cave, once entered, I had a loading screen and a return to the home screen with a loss of connection, I had to wait several minutes before being able to reconnect in the cave. Here you all know. Thanks to the moderator "Caged" of the Silver server, who sent me here.

 

 

Sorry if the translation is bad but I use google trad :PiplupCry:

 

Hi @edwardos83400

 

I'm sorry for the inconvenience.

Unfortunately, even asking to a native french staff member to translate the text, we were not able to understand what is the issue that you're experiencing.

Could you please clarify what is the issue you're experiencing and if you have been able to fix it or not?

 

Looking forward to your reply, have a wonderful day !

image.gif

 

Please do not contact staff members for private support

Share your questions on the forums as they could be useful to others

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...