Edwardos83400 Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 En fait, je voulais entrer dans la grotte d’origine mais j’avais un écran de chargement et un retour à l’écran de connexion. Lorsque je me reconnecte, j’ai un écran de chargement jusqu’à ce que ma connexion soit perdue. Après avoir passé mon dernier badge sur Hoeen, je voulais y retourner, hum eau tombée dans la grotte, je vais prendre mes pokémons (pokémons kanto et Johto) les plus forts pour The Hoeen Elite 4 célèbre grotte, une fois entrée, j'avais un écran de chargement et un retour à l'écran d'accueil avec une perte de connexion, j'ai dû attendre plusieurs minutes avant de pouvoir me reconnecter dans la grotte. Ici vous savez tous. Merci au modérateur "Caged" du serveur Silver, qui m'a envoyé ici. Désolé si la traduction est mauvaise mais j'utilise google trad : : In fact, I wanted to enter the original cave but I had a loading screen and a return to the login screen. When I reconnect, I have a loading screen until my connection is lost. After spending my last badge on Hoeen, I wanted to go back, hum water fell in the cave, I'll take my pokémons (pokémons kanto and Johto) the strongest for The Hoeen Elite 4 famous cave, once entered, I had a loading screen and a return to the home screen with a loss of connection, I had to wait several minutes before being able to reconnect in the cave. Here you all know. Thanks to the moderator "Caged" of the Silver server, who sent me here. Sorry if the translation is bad but I use google trad Link to comment https://pokemonrevolution.net/forum/topic/130728-bug-cave-origin/ Share on other sites More sharing options...
Administrator Shinohara Posted June 27, 2019 Administrator Share Posted June 27, 2019 En fait, je voulais entrer dans la grotte d’origine mais j’avais un écran de chargement et un retour à l’écran de connexion. Lorsque je me reconnecte, j’ai un écran de chargement jusqu’à ce que ma connexion soit perdue. Après avoir passé mon dernier badge sur Hoeen, je voulais y retourner, hum eau tombée dans la grotte, je vais prendre mes pokémons (pokémons kanto et Johto) les plus forts pour The Hoeen Elite 4 célèbre grotte, une fois entrée, j'avais un écran de chargement et un retour à l'écran d'accueil avec une perte de connexion, j'ai dû attendre plusieurs minutes avant de pouvoir me reconnecter dans la grotte. Ici vous savez tous. Merci au modérateur "Caged" du serveur Silver, qui m'a envoyé ici. Désolé si la traduction est mauvaise mais j'utilise google trad : : In fact, I wanted to enter the original cave but I had a loading screen and a return to the login screen. When I reconnect, I have a loading screen until my connection is lost. After spending my last badge on Hoeen, I wanted to go back, hum water fell in the cave, I'll take my pokémons (pokémons kanto and Johto) the strongest for The Hoeen Elite 4 famous cave, once entered, I had a loading screen and a return to the home screen with a loss of connection, I had to wait several minutes before being able to reconnect in the cave. Here you all know. Thanks to the moderator "Caged" of the Silver server, who sent me here. Sorry if the translation is bad but I use google trad Hi @edwardos83400 I'm sorry for the inconvenience. Unfortunately, even asking to a native french staff member to translate the text, we were not able to understand what is the issue that you're experiencing. Could you please clarify what is the issue you're experiencing and if you have been able to fix it or not? Looking forward to your reply, have a wonderful day ! Please do not contact staff members for private support Share your questions on the forums as they could be useful to others Link to comment https://pokemonrevolution.net/forum/topic/130728-bug-cave-origin/#findComment-719061 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now