Jump to content

New Player has entered the game ! (Red Server) FR


Recommended Posts

Hello everyone!

 

i'm a new player in PRO, I just beat the first gym but ... wow it's like it's the first time I play Pokemon.

And I would like to thanks dev for this amazing game^^

For introduce me, my name is Alyzée I am a french girl 21 years old and I'm a fan of pokemon.

I hope we could meet us in the game because you know it's more fun with other people ^^

Don't hesitate to mp me it will always be a pleasure.

Ps: Sorry for my bad english

 

Bonjour à tous !

 

Je suis une nouvelle joueuse sur Pro. Je viens juste de battre la première arène et ... wahou c'est comme si je redécouvrais Pokemon.

Pour me présenter, je m'appelle Alyzée, j'ai 21 ans et je suis une grande fan de pokémon.

J'espère vous retrouver dans le jeu, parce que c'est plus marrant à plusieurs ;)

N'hésiter pas à me mp, ce sera toujours un plaisir :)

J'ai entendu parler de guilde, s'il y en a des francophones ça pourrait m'intéresser ^^

A bientôt IG

Link to comment
Share on other sites

138301 Hello everyone!

 

i'm a new player in PRO, I just beat the first gym but ... wow it's like it's the first time I play Pokemon.

And I would like to thanks dev for this amazing game^^

For introduce me, my name is Alyzée I am a french girl 21 years old and I'm a fan of pokemon.

I hope we could meet us in the game because you know it's more fun with other people ^^

Don't hesitate to mp me it will always be a pleasure.

Ps: Sorry for my bad english

 

Bonjour à tous !

 

Je suis une nouvelle joueuse sur Pro. Je viens juste de battre la première arène et ... wahou c'est comme si je redécouvrais Pokemon.

Pour me présenter, je m'appelle Alyzée, j'ai 21 ans et je suis une grande fan de pokémon.

J'espère vous retrouver dans le jeu, parce que c'est plus marrant à plusieurs ;)

N'hésiter pas à me mp, ce sera toujours un plaisir :)

J'ai entendu parler de guilde, s'il y en a des francophones ça pourrait m'intéresser ^^

A bientôt IG

 

Hey Alyzee, welcome to PRO ! Glad to see you are enjoying the game, Remember to look at the the forums as they have a lot of info about the game. And i'm glad you enjoy this game as much as i do !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...