Jump to content

its-a-me


Recommended Posts

Hey its-a-me Jario,

 

I used to play this game a long long time ago. I stood at the gates of the Kanto Victory Road, untill i kinda forgot my password. 

After a while now, i suddenly remembered this gem of a game and gave it another go a few days ago.

I think i ve played about every pokemongame there is. From Yellow to Violet, from gameboy to switch, from Colosseum to Rangers and Mystery Dungeon. Now im active on GO and ild love to be more active on PRO. Pokemon holds a special place in my heart.

Looking forward to discover the game and hope to meet some nice people along the way

 

SuperJario

-----‐------------------------------------------------------------

 

in een ver verleden ben ik ooit eens begonnen met het spelen van PRO. Op een oud account waar ik al lang de inloggegevens van vergeten ben, stond ik aan de ingang van de elite 4 in Kanto.

Echter dit wat uit het oog verloren tot ik dit een aantal dagen geleden opeens terug tegenkwam.

Bij deze dus recent weer beginnen met spelen.

 

Ik denk dat ik zowat elk pokemonspel ooit heb gespeelt. Van Yellow tot Violet, van gamboy tot switch, pokemon colosseum tot pokemon ranger en mystery dungeon. Momenteel ben ik nog vrij actief op GO, en zou ik graag hier op PRO terug wat meer spelen. Pokemon heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen doorheen de jaren.

 

Ik kijk er erg naar uit om dit spel te ontdekken en om hopelijk een aantal leuke mede-spelers tegen te komen.

 

SuperJario

edit i forgot it was english, just a sec im changing it xd

Edited by Superjario
Wrong language #facepalm
  • Like 2

Its - a - me Jario

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Superjario said:

Hey its-a-me Jario,

 

in een ver verleden ben ik ooit eens begonnen met het spelen van PRO. Op een oud account waar ik al lang de inloggegevens van vergeten ben, stond ik aan de ingang van de elite 4 in Kanto.

Echter dit wat uit het oog verloren tot ik dit een aantal dagen geleden opeens terug tegenkwam.

Bij deze dus recent weer beginnen met spelen.

 

Ik denk dat ik zowat elk pokemonspel ooit heb gespeelt. Van Yellow tot Violet, van gamboy tot switch, pokemon colosseum tot pokemon ranger en mystery dungeon. Momenteel ben ik nog vrij actief op GO, en zou ik graag hier op PRO terug wat meer spelen. Pokemon heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen doorheen de jaren.

 

Ik kijk er erg naar uit om dit spel te ontdekken en om hopelijk een aantal leuke mede-spelers tegen te komen.

 

SuperJario

edit i forgot it was english, just a sec im changing it xd

hey welkom in PRO, als je hulp nodig hebt met story of een leuke guild zoekt op te chillen met nederlanders etc - add me op discord.  tokarikishi

 

Spoiler

stalker

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Tokarikishi said:

hey welkom in PRO, als je hulp nodig hebt met story of een leuke guild zoekt op te chillen met nederlanders etc - add me op discord.  tokarikishi

 Thx, momenteel heb ik nog geen discord, van plan om dit wel eens te downloaden de komende dagen.

Zal nog even wennen zijn. nieuwe app enzo. 

Erg bedankt voor het aanbod, zal het zeker onthouden als ik discord heb staan

Its - a - me Jario

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...