Bagheerav Posted January 8 Share Posted January 8 (edited) Start Offer : 10k Min Bid : 50k Auction end 2 hours after the first bid Start Offer : 10 k Min Bid : 50k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 10k Min Bid : 50k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 10k Min Bid : 50k Auction end 2 hours after first bid Start Offer : 10k Min Bid : 50k Auction end 2 hours after first bid Edited January 9 by Bagheerav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawsspot Posted January 8 Share Posted January 8 start all 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonx2 Posted January 8 Share Posted January 8 Vulpix & swampert 61k each 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicarpediem Posted January 8 Share Posted January 8 vulpix mudkip 75k each Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 8 Author Share Posted January 8 @Magicarpediem 50k min bid, sorry man 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawsspot Posted January 8 Share Posted January 8 vulpix and mudkip 120k each 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicarpediem Posted January 8 Share Posted January 8 200k each vulpix mudkip 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 8 Author Share Posted January 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 8 Author Share Posted January 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawsspot Posted January 8 Share Posted January 8 110k treecko 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts