Ortegajd Posted February 16 Share Posted February 16 (edited) S.o: 10m Min raise: 1m C.o: 13m by Saykaa Ends 48h after first bid. Payment methods: - Cash - Ccs = 400k - Iv reroll = 500k Countdown: https://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2024&month=2&day=18&hour=14&min=25&sec=0&p0=58&msg=Volcarona Edited February 18 by Ortegajd 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiemager Posted February 16 Share Posted February 16 (edited) Start ( will transfer if I win) Edited February 16 by Benjiemager 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ortegajd Posted February 17 Author Share Posted February 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saykaa Posted February 18 Share Posted February 18 13m (i transfer if i win) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ortegajd Posted February 18 Author Share Posted February 18 2h 30min left Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neversaydie0987 Posted February 18 Share Posted February 18 14m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ortegajd Posted February 19 Author Share Posted February 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts