Pasokoss Posted September 7 Share Posted September 7 (edited) Scizor start 2 m Min raise 100 k Insta 9 m Gible start 500 k Min raise 50 k Insta 1.4m Furret start 500 k Min raise 50 k Accept cc 400 k Rr 500 k 48 hours after first bid for each mon Edited September 7 by Pasokoss 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrypart2 Posted September 7 Share Posted September 7 start all 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skillywifi Posted September 7 Share Posted September 7 2.1 scizor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoro0001 Posted September 8 Share Posted September 8 550k gible 1 Ign : Zoro0001 / Zoro0011 Discord : zoro0001_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prakash098 Posted September 8 Share Posted September 8 2.2m scizor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadeash Posted September 8 Share Posted September 8 2.3m scizor 1 Visit The Pawke Special Shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasokoss Posted September 8 Author Share Posted September 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasokoss Posted September 8 Author Share Posted September 8 (edited) Scizor co 2.5m Edited September 8 by Pasokoss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudedingo22 Posted September 8 Share Posted September 8 3m Scizor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasokoss Posted September 8 Author Share Posted September 8 Furret co 550 k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts