Veg1ta537 Posted September 17 Share Posted September 17 (edited) sableye s.o 500k min bid 20k shroomish s.o 200k min bid 20k fletch jolly s.o 250k min bid 20k fletch impish s.o 150k min bid 20k time-15 hours after the post Good luck ^^ Edited September 19 by Veg1ta537 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 17 Share Posted September 17 start jolly fletch Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 5 hours remaining ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 10 mins remains Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 Auctions ended Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 AT goldenrod message me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veg1ta537 Posted September 18 Author Share Posted September 18 I will be at goldenrod for couple of hours Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 18 Share Posted September 18 got the fletch ty Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts