Eldiosmario Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Shinohara Posted December 12, 2018 Administrator Share Posted December 12, 2018 [ATTACH=full]57721[/ATTACH] Hi @ELDIOSMARIO ! I'm sorry for the inconvenience. Could you please try the following: Try Alt+Tab Use an Escape Rope Try battling another player and losing, this should bring you back to your last visited Pokecenter Try typing /ref into the chat bar, or clicking the refresh arrow on the bottom toolbar Log out, and then back in Close the whole client and start PRO again Please, let me know if you have been successful in solving your issue. Have a wonderful day ! 1 Please do not contact staff members for private support Share your questions on the forums as they could be useful to others Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldiosmario Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 Hola [uSUARIO = 1810906] @ELDIOSMARIO [/ USUARIO]! Lo siento por las molestias. ¿Podrías intentar lo siguiente? Prueba Alt + Tab Use una cuerda de escape Intenta luchar contra otro jugador y perder, esto te llevará de vuelta a tu último Pokecenter visitado Intente escribir / ref en la barra de chat, o haciendo clic en la flecha de actualización en la barra de herramientas inferior Cerrar sesión y luego volver a entrar Cerrar todo el cliente y volver a iniciar PRO Por favor, avíseme si ha tenido éxito en resolver su problema. ¡Que tengas un día maravilloso! [/ QUOTE] Lo arregle por mi cuenta unos momentos después, pero muchas gracias, y utilice cuerda de escape. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Shinohara Posted December 20, 2018 Administrator Share Posted December 20, 2018 Hola [uSUARIO = 1810906] @ELDIOSMARIO [/ USUARIO]! Lo siento por las molestias. ¿Podrías intentar lo siguiente? Prueba Alt + Tab Use una cuerda de escape Intenta luchar contra otro jugador y perder, esto te llevará de vuelta a tu último Pokecenter visitado Intente escribir / ref en la barra de chat, o haciendo clic en la flecha de actualización en la barra de herramientas inferior Cerrar sesión y luego volver a entrar Cerrar todo el cliente y volver a iniciar PRO Por favor, avíseme si ha tenido éxito en resolver su problema. ¡Que tengas un día maravilloso! [/ QUOTE] Lo arregle por mi cuenta unos momentos después, pero muchas gracias, y utilice cuerda de escape. I'm really happy to see that your issue has been solved. If you have any further questions, please don't hesitate to ask. With that said, i will now lock the thread. Have a wonderful day ! Please do not contact staff members for private support Share your questions on the forums as they could be useful to others Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts