Jump to content

Recommended Posts

  • Administrator
[ATTACH=full]57721[/ATTACH]

 

Hi @ELDIOSMARIO !

 

I'm sorry for the inconvenience. Could you please try the following:

  • Try Alt+Tab

  • Use an Escape Rope

  • Try battling another player and losing, this should bring you back to your last visited Pokecenter

  • Try typing /ref into the chat bar, or clicking the refresh arrow on the bottom toolbar

  • Log out, and then back in

  • Close the whole client and start PRO again

 

Please, let me know if you have been successful in solving your issue.

Have a wonderful day !

  • Like 1

image.gif

 

Please do not contact staff members for private support

Share your questions on the forums as they could be useful to others

Hola [uSUARIO = 1810906] @ELDIOSMARIO [/ USUARIO]!

 

Lo siento por las molestias. ¿Podrías intentar lo siguiente?

  • Prueba Alt + Tab

 

  • Use una cuerda de escape

 

  • Intenta luchar contra otro jugador y perder, esto te llevará de vuelta a tu último Pokecenter visitado

 

  • Intente escribir / ref en la barra de chat, o haciendo clic en la flecha de actualización en la barra de herramientas inferior

 

  • Cerrar sesión y luego volver a entrar

 

  • Cerrar todo el cliente y volver a iniciar PRO

 

Por favor, avíseme si ha tenido éxito en resolver su problema.

¡Que tengas un día maravilloso! [/ QUOTE]

Lo arregle por mi cuenta unos momentos después, pero muchas gracias, y utilice cuerda de escape.

  • Administrator
Hola [uSUARIO = 1810906] @ELDIOSMARIO [/ USUARIO]!

 

Lo siento por las molestias. ¿Podrías intentar lo siguiente?

  • Prueba Alt + Tab

 

  • Use una cuerda de escape

 

  • Intenta luchar contra otro jugador y perder, esto te llevará de vuelta a tu último Pokecenter visitado

 

  • Intente escribir / ref en la barra de chat, o haciendo clic en la flecha de actualización en la barra de herramientas inferior

 

  • Cerrar sesión y luego volver a entrar

 

  • Cerrar todo el cliente y volver a iniciar PRO

 

Por favor, avíseme si ha tenido éxito en resolver su problema.

¡Que tengas un día maravilloso! [/ QUOTE]

Lo arregle por mi cuenta unos momentos después, pero muchas gracias, y utilice cuerda de escape.

I'm really happy to see that your issue has been solved. If you have any further questions, please don't hesitate to ask.

With that said, i will now lock the thread.

Have a wonderful day !

image.gif

 

Please do not contact staff members for private support

Share your questions on the forums as they could be useful to others

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...