Zaito Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 (edited) Português : Oi tudo bem? Meu nome é Zaito e recentemente, estou alterando o ícone da GUILD ... Porém, eu queria pegar uma imagem que eu tinha na galeria e não tinha como importar e exportar muito menos e leva muito trabalho para uma criação de ícones da comunidade! por favor vocês conseguem adicionar essas opções? Inglês : Hello all well? My name is Zaito and recently I am changing the GUILD icon ... However, I wanted to get an image that I had in the gallery and I couldn't import and export much less and it takes a lot of work to create community icons! please can you add these options? Espanhol : ¿Hola todo bien? Mi nombre es Zaito y recientemente estoy cambiando el ícono de GUILD ... Sin embargo, quería obtener una imagen que tenía en la galería y no podía importar y exportar mucho menos, ¡y se necesita mucho trabajo para crear íconos de la comunidad! por favor, ¿puedes agregar estas opciones? Edited December 6, 2019 by Zaito 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawadapt Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Assino embaixo boa ideia 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bahh Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 les llevará un poco de tiempo, ya que es probable que primero busquen hacer sinohh. pero fue una gran idea de apoyo 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaito Posted December 6, 2019 Author Share Posted December 6, 2019 les llevará un poco de tiempo, ya que es probable que primero busquen hacer sinohh. pero fue una gran idea de apoyo Creo que no les lleva mucho tiempo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bhimoso Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 I would love this idea to be implemented (although uploading custom pictures could ensue non pg chaos xD) +1 1 https://www.youtube.com/channel/UCxydK7CUEwL47Ym7hIkMbSA <- Youtube channel with guides! https://pokemonrevolution.net/forum/forum/13-game-guide/ <- Check my game guides (and other's guides) here! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaito Posted December 8, 2019 Author Share Posted December 8, 2019 Eu adoro que essa idéia seja implementada (embora o upload de fotos personalizadas possa resultar em um caos xD) [/ CITAR] yes .. : OshaWAT::: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts