Q25 Posted September 1 Share Posted September 1 (edited) s.o. 5m min bid 500k insta 50m accepted payments cc = 400k iv rr = 500k 96hours after first bid (4days) Note for new players : for maximum "Poison Heal" efficiency you want your Gliscor to have minimum 352 HP in Total, this means you need at least 29 IV on HP. Since "Poison Heal" heals you for 1/8 of your Maximum HP it will Heal +1HP more each turn once you have Total of 352 HP. Countdown is 4min behind so after the timer reaches 00:00 there is extra 4 minutes. ENDS at 6th september at 03:09AM CEST Edited September 3 by Q25 1 Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssolo Posted September 2 Share Posted September 2 start 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ntszuu3 Posted September 2 Share Posted September 2 5m5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suncity Posted September 2 Share Posted September 2 6m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 2 Author Share Posted September 2 (edited) allright auction ends at 6th september at 03:09AM CEST unless it will be extended by the 15min rule. best of success to all of you. peace Edited September 2 by Q25 Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 2 Author Share Posted September 2 Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 3 Author Share Posted September 3 Bump Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
StevenJohnson Posted September 3 Share Posted September 3 9.5m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xmr99x Posted September 3 Share Posted September 3 10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q25 Posted September 4 Author Share Posted September 4 bump Alhamdu Lillahi (s.w.t.) Rabbel A'lameen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts