Superwoody Posted September 5 Share Posted September 5 (edited) Starting offer 5m min bid 200k accept cc 400k nature rr 250k iv rr 500k ends 48h after start. if a bid is made in the last ten min auction continues for 15 min each bid until top bid is held for 15min. Edited September 8 by Superwoody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gip Posted September 6 Share Posted September 6 start 1 Discord: kingvn11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superwoody Posted September 6 Author Share Posted September 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phucs Posted September 7 Share Posted September 7 5m4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siidon Posted September 7 Share Posted September 7 5.6 transfer if win Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phucs Posted September 7 Share Posted September 7 5m8 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeh1 Posted September 7 Share Posted September 7 6m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Russodx Posted September 7 Share Posted September 7 6,2m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smurf378 Posted September 7 Share Posted September 7 6.4m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chins Posted September 7 Share Posted September 7 6.6m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts