Jump to content

It's Paris Par ici


Recommended Posts

Hello the Bee gees!

 

I"m a Young man (I said Young man) who lives in France.

I'm not a real new player, because I have 187 hours in PRO (yes this game is so addictive, I don't remember the color of the sky :p)

I have finished Hoenn, and now I work work work work for my PVP team for be the very Fabulous like no ever was.

If you want to talk, need help or fight in a deadly duel, come on guys ^^

See you in the game ;)

 

Salut les Bee gees!

 

Je suis un jeune homme vivant en France (this beautiful country)

Je ne suis pas un réel débutant, puisque j'en suis à 187h de jeu sur PRO (le jeu est tellement addictive que je ne me rappelle plus de la couleur du ciel :p)

J'ai fini Hoenn et désormais je travaille sur ma team PvP pour évidemment devenir le meilleur!

Je fais parti de la Team Omelette : https://pokemonrevolution.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=46568

Si vous voulez parler, si avez besoin d'aide ou envie d'un combat sanglant, n'hésitez pas ^^

A bientôt dans le jeu ;)

Link to comment
Share on other sites

265918 Hello the Bee gees!

 

I"m a Young man (I said Young man) who lives in France.

I'm not a real new player, because I have 187 hours in PRO (yes this game is so addictive, I don't remember the color of the sky :p)

I have finished Hoenn, and now I work work work work for my PVP team for be the very Fabulous like no ever was.

If you want to talk, need help or fight in a deadly duel, come on guys ^^

See you in the game ;)

Welcome to the community :) glad you joined our forums, be sure to keep up to date with our PvP rules before joining the ranked queue :)

Link to comment
Share on other sites

Bienvenue sur les forums et bonne chance pour votre guilde, il y a pas mal de français dans le coin. Ah, et vu ton titre, j'ai envie de finir avec un...

ICI C'EST PARIS

23CAjUv.gif

[glow=green]Katie Ledecky doesn't break records, she sets them[/glow]

[glow=green]~L'élégance, la science, la violence~[/glow]<i></i>

Link to comment
Share on other sites

265918 Salut les Bee gees!

 

Je suis un jeune homme vivant en France (this beautiful country)

Je ne suis pas un réel débutant, puisque j'en suis à 187h de jeu sur PRO (le jeu est tellement addictive que je ne me rappelle plus de la couleur du ciel :p)

J'ai fini Hoenn et désormais je travaille sur ma team PvP pour évidemment devenir le meilleur!

Je fais parti de la Team Omelette : https://pokemonrevolution.net/F ... 35&t=46568

Si vous voulez parler, si avez besoin d'aide ou envie d'un combat sanglant, n'hésitez pas ^^

A bientôt dans le jeu ;)

Bienvenue sur le forum ! :Smile:

3aaa4b535748227990ec052392a42304.png

 

d59db31d81b3acc40a24ea1dc2b2adee.png

 

 

Wing-icon.png

 

 

d9e73e0879e18a14a2810ce2cd1fc085.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...