Jump to content

Kvar

Community Coordinator
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Excellent

1 Follower

About Kvar

Recent Profile Visitors

436 profile views
  1. Saludos, @varedris Disculpe las posibles molestias ocasionadas por el servidor. Nuestros scripter están trabajando en solventar el problema tan pronto como sea posible. Kvar
  2. Greetings, @Boton My apologies for the delayed response. Your issue has been reported to our scripters and they're looking into it. Kind regards, Kvar
  3. Glad to know your issue was resolved I'll now be locking this thread. Kind regards, Kvar
  4. Greetings, @LosersQuee My apologies for the inconvenience. I have forwarded your issue to the developers and they are working on it. Kind regards, Kvar
  5. Greetings, @damonsalvat1 @Sebasderre My apologies for the inconvenience. I have followed the issue to our developers and they are working on it. Our developers are relentlessly working on fixing the current server instability issues. You are welcome to report any related issues in the forums and we will gladly assist you Kind regards, Kvar
  6. Kvar

    Bug

    Saludos, @arquiblas Disculpe las molestias. Hemos enviado el mensaje de error a nuestros desarrolladores y están trabajando en ello. Kvar
  7. Me alegro de que haya funcionado procedo a cerrar el post ya que el problema ha sido solucionado. Saludos, Kvar
  8. Glad to know the issue was resolved thanks to Norex I'll now be locking this thread as solved. Kind regards, Kvar
  9. Glad to know your issue was resolved I'll be now locking this thread. Kind regards, Kvar
  10. Saludos, @Donemolio Cuando el cliente se encienda y se quede con la pantalla en negro, ¿puede probar los siguientes pasos? Haga click en cualquier posición dentro de la pantalla negra. Pulse la tecla F2 Escriba clean reg Pulse la tecla enter Si sigue esos pasos en ese orden, su configuración debería reiniciarse a la configuración por defecto y debería poder usar el cliente correctamente. Espero su respuesta. Atentamente, Kvar
  11. Greetings, @Jacksonlim Make sure to add a space between .exe and -force. As mentioned above
  12. Saludos, @Diego13XL Lamentamos los posibles problemas ocasionados por los crash de servidor ocurridos durante los últimos días. Nuestros desarrolladores están trabajando en arreglar todos los posibles errores que puedan ocurrir. Por desgracia, no podemos devolver los items perdidos en los crash ocurridos ya que nuestras herramientas no pueden recuperar los items usados durante el crash. Le pedimos disculpas por ello. Kvar
  13. Greetings, @srbhnj99 I apologise for the inconvenience. The issue is currently known and being worked on by our developers. I hope you can understand. Kind regards, Kvar
  14. Greetings, @SpectralThief As stated above by Norex, the PRO Member role is displayed on users with a Membership active by using a Membership Medallion. The role is not applied when you have a Black Medallion active. Kind regards, Kvar
  15. Kvar

    nothing

    Locked as requested.
×
×
  • Create New...