Jump to content

Uma atualização que eu gostaria


Reskes

Recommended Posts

Eu jogo o jogo antes do reset e to jogando agora depois do reset. Eu tenho problema de vista e sou daltônico , e quando vocês colocam os pokemons de membros rosa eu não consigo ver , vejo tudo branco ou azul , gostaria q vocês mudassem a cor ou colocasse um botam de modo daltônico pra ajudar , sei q eu não sou o único com problema de vista aqui. Obrigado pela atenção , espero ajudar o PRO e ser reconhecido pelo meus amigos de jogo. Abraço !!!!

Link to comment
Share on other sites

Eu jogo o jogo antes do reset e to jogando agora depois do reset. Eu tenho problema de vista e sou daltônico , e quando vocês colocam os pokemons de membros rosa eu não consigo ver , vejo tudo branco ou azul , gostaria q vocês mudassem a cor ou colocasse um botam de modo daltônico pra ajudar , sei q eu não sou o único com problema de vista aqui. Obrigado pela atenção , espero ajudar o PRO e ser reconhecido pelo meus amigos de jogo. Abraço !!!!

 

Hey reskes,

 

Im sorry for this inconvenience.

This account you are writing from is not affected by the server merge, but in case you have a account which is, please check out what the merge is and how to merge properly with our Merge FAQ.

 

Here a small quote out of it where is explained how to merge, in case you have a merge problem on a other account:

 

How to merge:

  1. Step 1: Login in your dashboard and click on Merge is required!
     
    IEMnM3qgYffkSx1x.png

  2. Step 2:
     
    RdaPTSzG24SnmdjY.gif
     
    Done!

 

Don't forget to select your right main server!

 

In case you have successfully merged but still can't login or have any other issues, please check out our Merge Issue FAQ.

 

 

 

Regarding the color bling version of PRO:

 

We understand that it is unfortunate for you, to play a game which does not support a version for color blind persons, but the game is still in Beta and needs much more development.

The implementation of a color blind friendly version is currently definitely not a prioritized feature. You can't expect such a version in the closer future, Im sorry for that.

 

 

Kind regards Xylos

Staff does not give any private support in personal messages. Please use the proper forum instead.

General Support|Ban Appeals|Bug Resolution

Link to comment
Share on other sites

Entendo perfeitamente, mas pra você é fácil de se falar, consegue ver normal , para mim é um pouco mais complicado, para conseguir uma ajuda, um recurso que pode ajudar a melhorar o jogo. O Daltonismo não tem cura, não tem como comprar um óculos como as outras pessoas, alguém que não vê de perto e longe, é muita mas complicado do que parece , é foda so enxergar algumas cores só. Mas obrigado pela atenção, não fui esquecido no fórum. agradeço desde já. abraço !!!

Edited by reskes
Link to comment
Share on other sites

Entendo perfeitamente, mas pra você é fácil de se falar, consegue ver normal , para mim é um pouco mais complicado, para conseguir uma ajuda, um recurso que pode ajudar a melhorar o jogo. O Daltonismo não tem cura, não tem como comprar um óculos como as outras pessoas, alguém que não vê de perto e longe, é muita mas complicado do que parece , é foda so enxergar algumas cores só. Mas obrigado pela atenção, não fui esquecido no fórum. agradeço desde já. abraço !!!

 

Like already said, the game is only in Beta and there is still much stuff our dev team is working on. :/

Thank you for your understanding.

 

Since it seems everything is clarified, I will lock this topic now.

Have a nice day! :)

 

Regards Xylos

Staff does not give any private support in personal messages. Please use the proper forum instead.

General Support|Ban Appeals|Bug Resolution

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...