Bagheerav Posted January 7 Share Posted January 7 (edited) Mudkip 1 Start Offer : 1k Min Bid : 50k Auction end : 3 hours after first bid Mudkip 2 Start Offer : 1k Min Bid : 50k Auction end : 3 hours after first bid Start Offer : 1k Min Bid : 50k Auction end : 3 hours after first bid Start Offer : 1k Min Bid : 50k Auction end : 3 hours after first bid Start Offer : 1k Min Bid : 50k Auction end : 3 hours after first bid Edited January 8 by Bagheerav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zairosspro Posted January 7 Share Posted January 7 150k on charmander 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lacomus Posted January 7 Share Posted January 7 Start the rest (1k ea) 1 Discord: lacoisi IGN: Lacomus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gen1king Posted January 7 Share Posted January 7 mudkip 2 100k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 7 Author Share Posted January 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gen1king Posted January 7 Share Posted January 7 mudkip 2 300k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jigglypuffsalot Posted January 7 Share Posted January 7 Mudkip 2 , 999k Charmander 51k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 7 Author Share Posted January 7 @Jigglypuffsalot charm co 150k sorry man 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagheerav Posted January 7 Author Share Posted January 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayoungie Posted January 7 Share Posted January 7 Mudkip 1 51k 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts